Introducció al màrqueting empresarial

Datos del curso
Fecha de inicio:11/02/2015

Objectius/Descripció

Aprén de manera simple però rigorosa, didàctica, directa i molt pràctica, els conceptes claus i les eines de màrqueting a tenir en compte per a multiplicar l’impacte comercial i de marca del nostre negoci, així com per a fidelitzar als nostres clients.

Monosessió: 1 sessió de 5 hores

Activitat gratuïta

Perfil d’entrada

Activitat dirigida a qualsevol professional o empresa que vulgui introduir-se en el món del màrqueting i treure’n profit per al seu negoci.

Programa,
continguts
i temporalització

De manera clara, didàctica i molt pràctica, amb nombrosos exemples i casos reals, descobrirem quins són els aspectes clau a considerar per desenvolupar una estratègia de negoci rentable i d’alt impacte des del punt de vista comercial i de marca.

Coneixerem les variables més importants a tenir en compte per desenvolupar l’estratègia i la operativa de màrqueting, fins a disposar del mapa de ruta: el pla de màrqueting.

Descobrirem perquè no és igual vendre productes que serveis, i com fer (i no fer) cada cosa.

Descobrirem que el màrqueting no és “enganyar”, “fer anuncis” o “vendre a qualsevol preu”, com alguns encara pensen, sinó que el màrqueting és la palanca que pot impulsar el teu negoci i el compte de resultats de la teva empresa a un altre nivell, de forma coherent, honesta, transparent i de la mà d’un client cada cop més exigent i canviant, com l’entorn empresarial i la pròpia competència.

Comprendrem molt millor com es comporta el client i perquè, a fi de poder dissenyar una estratègia de màrqueting adient a les seves necessitats i desitjos que permeti a la nostra marca i empresa, el posicionament de mercat desitjat.

OBJECTIU GENERAL:
Descobrir de manera simple però acadèmicament rigorosa, didàctica, directa i molt pràctica, els conceptes claus i les eines de màrqueting a tenir en compte per multiplicar l’impacte comercial i de marca del nostre negoci, com també la fidelitat i recomanació dels nostres clients.

OBJECTIUS ESPECÍFICS
• Descobrir els principals conceptes relacionats amb el màrqueting.
• Desvetllar els principals secrets que amaga i que mostra el comportament del client.
• Coneixer les variables i elements clau del procés de decisió del consumidor.
• Descobrir les principals diferències i aspectes a considerar en el màrqueting de serveis i en el de productes.
• Coneixer les variables més importants a tenir en compte per desenvolupar l’estratègia comercial i la operativa del màrqueting
• Descobrir algunes de les noves tendències que ens arriben de la mà de l’entorn actual, el canvi en el client i les noves tecnologies.

TEMARI
• L’ABC del Marketing. Introducció als aspectes fonamentals i conceptes clau.
• Comprendre el client per actuar eficaçment: Com prenem decisions?
• La marca. El Posicionament: una estratègia de màrqueting.
• Màrqueting operacional: El producte/servei, el preu, la distribució i logística, la comunicació comercial 360º.
• Màrqueting de serveis: persones, proves i processos.
• Vendre més i millor.
• Planificació estratègica de màrqueting: eines pràctiques.
• Noves tendències i innovació. El que ens vindrà.

Combinació de la part teòrica amb la pràctica a través de dinàmiques, exemples reals, casos i estratègies, com també d’algun senzill exercici pràctic.

Activitat impartida per Xavier Lamote de Grignon, soci-consultor d’Estratègia, Management i Marketing a Activa Consultors & Partners.

Calendari previst

Dia:11/02/2015
Horari: 09:30 a 14:30 Hores
Durada: 5:00 Hores
Sessions

Dimecres 11 de Febrer de 2015
09:30 – 14:30 (Barcelona Growt)
Inscripcions obertes (Places disp.: 2)
Dimecres 11 de Març de 2015
09:30 – 14:30 (Barcelona Growt)
Propera obertura (24/02/2015 00:00h)
Lloc realització curs

Barcelona Growth Centre C/Sancho d´Àvila cantonada C/Roc Boronat Barcelona 08018, Telèfon: –
Més informació

És imprescindible que portis el teu DNI o NIE vigent (o en el seu defecte el resguard de renovació). En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d’identitat del país d’origen.

Per garantir el rigor i la qualitat formativa, no es permetrà l’entrada a l’aula un cop passats 15 minuts de l’inici de l’activitat.

En cas que no puguis assistir a l’activitat, cal que et donis de baixa amb 12 hores d’antelació a través del correu electrònic empresa@barcelonactiva.cat, per que un altre usuari pugui aprofitar la teva plaça.

Aquestes activitats es realitzen en català, excepte en casos particulars i a no ser que la majoria dels assistents sol·licitin que es facin en castellà.

Más informacion…

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *